2014. május 10., szombat

Új szint

Sziasztok! Ahogy azt látjátok is meghoztam az új részt, ami remélem elnyeri, majd a tetszéseteket. Most ebben a részben megismerhetitek egy kicsit új oldalamat, amit még ebben a blogban sosem láttatok, remélem tetszeni fog, jó olvasást! ( Ha tetszik iratkozzatok fel, vagy kommizzatok! :) ) 


Az ajtót nyitottam, majd kabátomat és kulcsomat ledobtam a bejárati ajtó mellett lévő kis szekrényre. Kis cipőmből könnyedén kiléptem, majd végig sétáltam a folyósón az összes szobát végig pásztázva. Harry még mindig sehol… Pedig két óráig távol voltam. Tényleg ennyire mélyen érintette volna a dolog, hogy Louis és Steve ekkora áldozatot hozott értünk, és legfőképp érte? 
A rövidke séta után visszatértem a normális megszokott unalmas napjaimba, az önsajnáltatás és az aggódás világába. Le kell, valamivel foglalnom magam valamivel mielőtt teljesen bekattannék. 
Az ágyam felett lévő könyvespolcra néztem, mire eszembe jutott a jövő hónapi vizsga, amire még mindig nem tanultam semmit. Unottan levettem a polcról a nagy piros jogi könyvet, majd az ágyra kuporodtam, és az ölembe vettem. Muszáj, valahogy a fejembe vernem az agyagot, és Louis kiverni onnan. 
Teltek az órák, a szemeim pedig egyre fáradtabbak lettek, viszont Harry még mindig sehol. A falamon logó órára néztem, és lassan kilenc óra lesz. Hol lehet?! Letettem az éjjeli szekrényemre az eddig ölembe tartott nehéz könyvet, és a telefont vettem kezembe helyette. Végig néztem a hívás listát, de Harry egyszer se hívott, még egy rohadt SMS-t se küldött.
Hirtelen a zár kattanását hallottam meg, majd az ajtó nyílását, mire automatikusan beszélni kezdtem.
- Harry, hol a francba voltál, fel se hívtál! Azt hittem valami kis sétára mentél el, erre… - folytatnám, de a szó a torkomon akad. Louis állt előttem, hogy került ide?! A levegőt mélyebben vettem, meg se tudtam szólalni, csak tehetetlenül bámultam a mosolygó srácot. Kitárta a kezeit, jelezve, hogy öleljem meg. Eszeveszett tempóban futottam oda hozzá, majd csípőjére ugorva öleltem meg. Szemeimből újabb könnyek szöktek ki, de ez úttal az öröm miatt. Arcomat a nyakába fúrtam, hogy orromat átjárhassa a kellemes férfi illat. Annyira hiányzott ez már. Olyan szorosan, és olyan szenvedéllyel öleltem át, mint még soha senkit. Bennem volt a félelem, hogy talán csak álmodom, és bármelyik pillanatban széthull a kezeim között, tehát kihasználva az alkalmat mondtam el neki a bűnös szót. 
- Szeretlek! – mondtam ki, mire a szívem duplán vert kettőt, és hallottam, ahogy az ő légzése is egyenlőtlenné válik. Vártam, hogy végre megszólaljon, de csak pillanatok múlva sikerült neki. 
- Én is. – válaszolta, hallva a hangját elkapott a doppingolt érzés, ahol értem csak csókoltam és öleltem. 
Kicsit messzebb hajoltam tőle, a szemébe akartam nézni. Remegő kezeim közé vettem arcát és a kék íriszeibe szúrtam tekintetem. Kapkodtam a levegőt, és tökéletes arcát figyeltem. Szemei csillogtak, és egészen erőtlennek és kimerültnek tűnt. Hívogató rózsaszín ajkára néztem, és hevesen csókoltam meg. Az a egy elhalasztott csók végre beteljesült, hiányzott. Nagyon is. Ujjaimmal haját szántottam és szenvedélyesen téptük egymás ajkát, még végül levegőhiány miatt váltunk szét. 
- Hogy kerültél ide Louis? – kérdezem tőle, miközben fejem a mellkasára teszem, és hallgatom szuszogását. 
- Mindent Harrynek köszönhetünk. – mondta, mire kicsit elhajoltam tőle, de éppen, hogy csak a szemébe tudjak nézni. Értetlenül felhúztam szemöldököm és vártam a magyarázatot. 
- Az óvadék, letette mindkettőnknek. – mosolyog rám Louis, és egy csókot nyom homlokomra. Ajkaim apróra nyíltak el egymástól, de kezemmel eltakarom őket a meglepődöttség miatt. 
- Sose hittem volna, hogy ilyet tesz majd. – kerekedtek el a szemeim, mire Louis újra mosolyra húzta száját. 
- Azt mondta ennyivel tartozik, ellenkeztem, de csak így érezte tisztának a lelkiismeretét. – mondta, mire még jobban elcsodálkoztam. Harry komolyan képes volt erre? 
- Steve is jól van? – kérdezem, és feszültem várom a választ, mire Louis igenlően bólint. 
- Kicsit megviselte ez a pár hét a kis szerei nélkül, de ne aggódj, hamarosan kiheveri. – rázza meg a fejét.  
- Örülök. – mosolyodtam el őszintén, majd ezúttal én kezdeményezve a csókot löktem le az ágyamba, és csípőjére ülve csókoltam tovább. 
Azt, hogy haragszok rá, el lehet felejteni, nem akarok nélküle több időt eltölteni, és azzal nem csak őt, hanem magamat kínozva. Úgy teszek, mintha elfelejtettem volna, és mindent bele adva csókolom tovább, barna haját szántva ujjaimmal. 
Egy pillanatra elválnak ajkaink, mire kinyitom szemeim és látom az arcán elterülő önelégült vigyort. 
- Ah, annyira hiányzott már ez. – nyögte ki Louis, majd csípőmről a fenekemre csúsztatta kezét, mire kicsit megugrottam. 
- Miről beszélsz Lou? – néztem rá félig felhúzott szemöldökkel, mire mosolyogva a tarkójára csúsztatta kezét. 
- Tudod, börtön, sok férfi. Nagyon sok! – válaszolta zavartan, mire szemeim még jobban elkerekedtek. 
- Mi?! – kérdeztem éles hangon, mire a srác csak halkan felnevetett. 
- Semmi, semmi… - rázta meg a fejét. – tudod, a börtönben Stevel kellett zuhanyoznom és hát egyáltalán nem volt kellemes élmény. Szexéhes vagyok… - mondta szinte nyögve az utolsó szót, mire akaratom ellenére is kajánul elvigyorodtam. 
Louisra néztem, de ő csak komoly arccal nézett rám, mire abba hagytam a nevetést, és tekintetem az arcára tapadt. Vágyakozó tekintetét a számon pihentette, mire kicsit megnyaltam őket. Forró tenyerét a tarkómra csúsztatta és a lehető legóvatosabban húzott közel magához, egy pillanatra megállt, ajkaink súrolták egymást, mire elégedetlenül szűrtem át a levegőt. Nem bírtam tovább, telhetetlenül kaptam ajka után, ő pedig elégetetten elmosolyodott csókunk közben. 
Nem álltunk meg, elkapott minket a szenvedély, a boldogság és a szerelem egyaránt. Polója aljával kezdtem vacakolni, mire megértette, mit szeretnék és egy lazamozdulattal bújt ki a fekete anyagból, majd a földre dobta. Remegő kezeim végig húztam kemény mellkasán, amit egy játékos ajakharapással díjazott, majd egy hirtelen mozdulattal fordított helyzetünkön és én kerültem a puha tollpárnák sokasága közé. 
- Annyira kívánlak. – nyomott egy rövid csókot ajkaimra, majd egy kicsit felhúzta toppom, és a hasam kezdte csókokkal ellepni, amitől a gerincemen végig futott a hideg. Szemeim automatikusan lecsukódtak a gyengéd érzésre, és testem többért könyörgött. 
- Kérlek… - ziháltam, mire Louis elmosolyodott. 
- Erre vártam. – mondta, majd rólam is lehúzta a felsőt és az övé mellé dobta. 
Végig nézett rajtam, és láttam, ahogy szemét elönti a fekete vágy színe. Nem bírta tovább és hamarosan eluralkodott rajta a kéjvágy. Hangosan zihált, ahogy forró tenyerét végig húzta oldalamon a melltartóm csatját keresve, amit hamar meg is talált. Egy pattanást hallottam, mire Louis vigyorgó arcával találtam szembe magam. Egy csókot nyomott mellkasomra, majd egyre feljebb haladva megállapodott a nyakamon, és nedves csókokkal jutalmazta az érzékeny terültet. Egy kicsit megszívta, mire fájdalmasan felszisszentem. 
Éreztem, ahogy a nadrág gombommal szórakozik, majd végre sikerült kikapcsolnia. Kezeit a nadrágom két szélére csúsztatta, majd megfogta és elkezdte lehúzni. Ámulattal figyelte a rajtam lévő csipkecsodát, amin nem tudtam, nem megmosolyogni. Lábaimnál fogva húzott lejjebb az ágyba, csípőmet a magasba emelve ezzel. Tökéleteses duzzadt ajkába harapott, majd ujjai fel- lecikáztak a belső combomon, mire számon egy elégedetlenkedő nyögés tört fel. Kajánul elvigyorodott, majd a fülemhez hajolt. 
- Csak nem a rosszat akarod, Anna? – kérdezte karcos hangján, mire szaggatottan vettem a levegőt. Akaratosan megemeltem a csípőmet, ami nyugodtan igennek volt vehető. Újabb vigyorral nyugtázta szótlanságom, és végre eltávolítja a rajtam lévő utolsó ruhadarabot is. Magabiztos mozdulatokkal simított végig hasamon, majd egyre lejjebb ment. Az ajkaim megremegtek az érzéstől, ahogy Louis leheletét magamon éreztem. A szívem olyan hevesen vert, hogy féltem, hogy hamarosan kiugrik a helyéről. Végre megéreztem magamon nyelvét, mire egy hangos nyögés hagyta el a számat. Egész testemben éreztem a rám gyakorolt ritmust ami egyre gyorsult, én pedig kíméletlenül vonaglottam. Egy ujját belém vezette, mire kicsit megugrottam. A fájdalom apró jeleit véltem felfedezni, de nagyon hamar élvezetté alakult át. Éreztem, az alhasamban megjelenő feszítő érzést, ami még hangosabb nyögésekre ösztönzött. Nem bírtam tovább, átengedtem magam az földöntúli érzésnek, és kimerültem szuszogtam az ágyon. Louis felkúszott hozzám, és óvatos csókot nyomott ajkaimra. Felállt, majd láttam, ahogy nadrágjával szarakodik, Hallottam, övcsatjának koppanását a földön, majd a cipzár recés hangját. Teljesen meztelenre vetkőzött miközben kezében tartott ruháit erősen a földre dobálta. Azúr kék szemeit újra feketére színezte a vágy, ahogy végig nézett rajtam. Felém tornyosult, és óvatosan hatolt belém, mire szaggatottan fújtam ki a levegőt. Arcát a nyakamba fúrta és puha ajkai közé vette a vékony bőrfelületet. Várt. A fájdalom elviselhetetlennek volt mondható, ajkaimat harapdálva próbáltam csöndben maradni, mire Louis zihálását hallottam meg a fülem mellett. Lassan elkezdte mozgatni a csípőjét, mire a fájdalom jeleli lassan élvezetté alakultak. Tehetetlenségemben a takarót szorongattam, és próbáltam kiegyensúlyozni légzésem. Éreztem, ahogy hamarosan az extázis szerű érzés hatalmába kerít.
Louis két kezével leszorította csípőmet, hogy megakadályozza, hogy mocorogjak, ujjai kicsi félhold alakú vésődményeket hagyott a bőrömön. Erőtlenül vonaglottam minden érintése alatt, amíg át nem adtam magam a földön túli érzésnek. A belső combomon erőteljes bizsergetés futott át, amit egy halk sikollyal próbáltam lerendezni. Louis nem sokkal utánam erőtlenül rogyott le az ágyam másik felére, majd kezével szorosan átölelt. Még mindig hallható volt az egész szobát betöltő levegő kapkodás hangja. 
Pár percnyi néha csöndet majd, a kiegyensúlyozott levegővételek hangját hallottam Louis felől. Tudtam, hogy elaludt. Kócos haja rendezetlenül díszelgett a feje tetején, és pontosan úgy állt, ahogy csak egy nő tudja összekócolni, tökéletesen. Kellemes érzés járta át az egész testem, biztonságban éreztem magam, a fiú mellett, akit jobban szerettem bármi másnál. Úgy gondoltam, hogy a kapcsolatunk új szintre emelkedett, s ezzel talán elértük együtt a tetőfokot. Sikerült bebizonyítania, hogy szeret, mármint a tetteivel és a hozzám való viszonyulásával. Szeretem őt.   

12 megjegyzés:

  1. Azta:D Nagyon szupi rész lett.:D Kövit.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:D Igyekszek, majd vele! ;)

      Törlés
    2. thanks to DR AKHERE WHO HELPED ME IN WINNING MY EX HUSBAND WHO RESIDE IN USA BACK TO ME AND I AM VERY GRATEFUL FOR HIS HELP TO ME AND MY FAMILY BECAUSE HE IS NOW LOVING AND CARING AND HE NOW SPEND TIME WITH ME AND MY KIDS THE WAY THAT I WANT IT TO BE AND THANKS TO YOU DR AKHERE FOR HELPING ME AT THE TIME I NEEDED YOU AND SHOULD USE NEED HIS HELP KINDLY CONTACT HIM VIA EMAIL AKHERETEMPLE@GMAIL.COM

      Törlés
  2. Nagyon elégetett vagyok...Tényleg ügyes vagy és mindjárt felroppanok a kíváncsiságtól h mi lesz a kövi részben. Úgyh hozd gyorsan mert már potyognak a könnyeim ha belegondolok mennyit kell még várnom...Csak így tovább büszke vagyok rád.xdd ♥

    VálaszTörlés
  3. Szia Drága" I love csiga"! :D
    Nagyon örülök, hogy ekkora kíváncsiságot tudok benned gerjeszteni, hogy, majd felroppansz a kíváncsiságtól. Kommented elégetett mosollyal olvastam végig, de kellett pár néha csend felfogni, hogy milyen jól estek szavaid kicsi lelkemnek. :D köszi a kommit! :*

    VálaszTörlés
  4. Azta nagyon jó lett *__* siess a kövi részel :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm, igyekezni fogok a következő résszel, és örülök, hogy tetszett. :D

      Törlés
  5. Hmm.. szuper lett! Örülök neki, hogy (ismét) hamar hoztad a részt, annak méginkább, hogy piszkos, és legesleginkább annak, hogy Harryvel "kihozattad" Louist a börönbôl. Ha nem így lett volna, biztosan tövig rágom a körmeim.
    Megint csak gratulálni tudok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nem hitted, hogy örökre bent hagyom?:D Nem kínozok ezzel senkit.:) Köszönöm. xx <3

      Törlés
  6. Huh, ma elolvastam az osszes reszt es... woah *o*
    Nagyon jol irsz, reszletes! :) Es nagyon varom a kovetkezo reszt! *o* Siess az uj olvasod kedveert! :'3 ♥
    U.i.: bocsi az ekezetek miatt... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Szia nagyon köszönöm, és jól esik, hogy így gondolod. Azt viszont nagyon sajnálom, hogy az utolsó előtti részbe találtál rám, de remélem a következő blogomon is viszont látlak! :) <3 Még egyszer köszi!
      Ölellek.

      Törlés
  7. thanks to DR AKHERE WHO HELPED ME IN WINNING MY EX HUSBAND WHO RESIDE IN USA BACK TO ME AND I AM VERY GRATEFUL FOR HIS HELP TO ME AND MY FAMILY BECAUSE HE IS NOW LOVING AND CARING AND HE NOW SPEND TIME WITH ME AND MY KIDS THE WAY THAT I WANT IT TO BE AND THANKS TO YOU DR AKHERE FOR HELPING ME AT THE TIME I NEEDED YOU AND SHOULD USE NEED HIS HELP KINDLY CONTACT HIM VIA EMAIL AKHERETEMPLE@GMAIL.COM

    VálaszTörlés